hahahahha

Fick en kommentar på mitt inlägg "svar på frågestund" som löd såhär;

"hehehe  ([email protected]) om svar på frågestunden!:
Jag har en fråga, antagligen om man har "frågestund" så ska man väl svara på ja alla frågor. varför svarar du inte du på frågor som..Har du nån gång utfört oralsex? Eller..Har du haft trekant/ Gruppsex ? Eller om du har haft sex med en tjej. Förstår bara inte vad det är meningen och ha frågestund och säga ingen fråga är för dum om man ändå inte kan vara ärlig och svara på det. och just face it. du är inte bisexull, du gick med i "grupptrycket" när alla sa att dom det. Tror jag. För jag känner dig ^^,"

för det första, tycker jag att det bara är ganska meningslöst
att skriva ett sånt här inlägg, det här är min blogg och jag lägger
upp vad jag vill på den? right? yes. Vissa frågor tycker jag är lite
to personal, att lägga upp på bloggen och låta alla få veta. 
Eftersom jag faktiskt har ett privatliv som jag inte delar med mig
till alla med, sure jag är en öppen person, min inte för hela jävla internet.
Och nej, "det finns inga dumma frågor, bara dumma svar" , väljer jag att
inte svara på dom, är väl det mitt val? Har heller aldrig sagt att jag svarar
med ja/nej, så länge jag skriver något är det ett svar, eller hur? :)
och om du nu påstår dig känna mig,
stå då för vem du är och skriv ditt fkn jävla namn. Fråga mig istället för
att skriva anonymt på min blogg, anser inte att du är en speciellt bra vän
med tanke på att du inte ens kan stå för vem du är, och alltså inte för vad
du säger. Jag är inte bisexuell? okay mer än vad jag visste, nej jag har
inte vart tillsammans med en tjej, men har dock varit kär i 3 stycken. 
Och jag är inte direkt den som faller för grupptrycket, hade jag gjort det
för att "alla andra" och vart det av någon anledning, hade jag väl vart 
straight nu eftersom jag inte är s.k "emo" längre? 

Ibland förstår jag mig inte på människor och deras tänkande...
Ärlighet varar längst, och jag är grymt besviken på den som 
skrivit det här, och jag har en aning om vem det kan vara. 
Hör av dig till mig istället för att skriva patetiska kommentarer
på min blogg. deal? :) lick my pussy, sucker.

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

idioter det finns här i världen asså.. :o

2010-09-03 @ 16:09:05
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/
Postat av: heheh

Visst du har ett privat liv. Sen bara för att jag känner dig betyder det inte att jag är vän? Jag kanske känner dig ändå....

Om du har någon aning om vem det är hah. Så kan du ju skriva vem du tror det är så kan jag ge dig ett ärligt svar om det är den du tror eller inte, annars om du har fel så kan jag skriva mitt namn ändå, och tack men nej jag vill inte slicka din pussy mår illa.

2010-09-03 @ 16:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0