svar på frågestunden!

anonym:

gillade du emas, som mer än vän? - jag tyckte om emas, men eftersom jag precis gjort slut med min dåvarande pojkvän rasmus var jag inte kär.
vilken läggning har du? - bisexuell.
är du oskuld? - nej.
favorit musik? - jag lyssnar på nästan allt, men mitt favorit band är volbeat.
varför ser du lite ut som en kille? - haha jadu, jag trivs i dom kläderna / frissyren jag har, tycker dock inte att jag ser ut som en kille. :)

Nathalie the man! (www.flygandebananer.blogg.se)


gillar du flygandebananer? :D haha! - det är klart att jag tycker om din blogg! :d
är du kär just nu din fis? :D <3 - nej för tillfället är jag inte kär, tycker dock om en person! :) <3

Anonym:

Du är fett unik och har ball stil! - jag är unik, precis som alla andra, har bara min egen stil, men tack somfan! :)
Hur lång är du? - Jag är 166 cm lång, eller kort, beror på hur man ser det ;)

Anonym:

Läser du någon annans blogg, isåfall vilken? - Jag läser rätt många bloggar, men dom jag följer via bloglovin är: www.arowla.blogg.se, www.bludgeoned.blogg.se, www.photosnap.blogg.se, www.lorenzotti.blogg.se, www.michaelaa.webblog.se, www.stentorparn.blogg.se, www.kibe.blogg.se, www.tinkerbella.blogg.se, www.wooaalj.blogg.se - ett par stycken haha! Sedan så tittar jag inte i andras bloggar, som t.ex mina vänners eller "kändisbloggar" såsom gaybloggen och kissie osv!
Vilken är din favoritlåt? - still counting, radogirl, guitar gangsters an cadillac blood, i only wanna be with you, osv nästan alla låtar med volbeat, through glass - stone sour, osv osv!
Vem är din idol? - Jag har inte direkt någon "idol", ser dock min äldsta storebror Nichlas (24 år) som en stor förebild, vi är så otroligt lika och jag ser upp till honom så otroligt mycket. Annars tycker jag om Kat Von D väldigt mycket, hon är en så otroligt ball människa!

Wiccan:

ehm pernilla nu frågar jag en fråga jag alltid viljat veta.. HUR KAN DU VA SÅ BRA PÅ ATT FOTA QUINNA!?!?!?!?
- haha wiccan, jag har faktiskt ingen aning! men foto är min grej liksom, jag försöker utvecklas så mycket som möjligt och mitt mål är ju somsagt att bli en fotograf och resa runt i hela världen! Man måste ju kämpa lite för att nå fram till sitt mål och leva upp till sin dröm! :)

Anonym:

Tycker du att ditt hår e snyggt ? För det tycker inte jag ...
- haha to bad for you! tur att det är mitt och inte ditt då :) atm tycker jag inte om det eftersom jag precis har klippt mig, tar någon vecka innan frissyren "sätter" sig, tycker inte om färgen heller, så nästa vecka blir det rött igen!

Anonym:

När det gäller kärlek, vad föredrar du. Killar eller tjejer ? (: - båda två!

Anonym:

Hur lång är du? - 166 cm lång, eller kort beror på hur man ser det :)
Hur kom det sig att du börja de mer med en "kill" stil? - jadu, har väl alltid varit lite mer "killig" än tjejig, trivs bättre i kill-kläder :)
Hur såg du ut innan ? - hahah dum fråga, som jag gör nu men med långt hår och inga killkläder? kolla mina äldre bilddagböcker; g4me-0ver & pernillacarlsso @ bdb.
Är du tänd på emma ? - haha nej jag är inte tänd på emma! emma är min bästa vän :)
Hur många har du strulat med? - haha håller inte direkt räkningen :)
Har du nån gång utfört oralsex? - sugen eller?
Har du haft trekant/ Gruppsex ? - lite mer sugen eller?
Va har du för kamera och hur mycket kostade den? - jag har en canon eos 1000d och när jag köpte det låg den på 5400 kr :)
Vart bort du ? - I dunker, en liten ort utanför malmköping.
Vilken linje och vilket gymnasium går dù ? - Jag går media programmet på Ljud & Bildskolan (LBS) i nyköping.
Är du tillsammans med någon nu ? - nej jag är singel.
Upptagen eller tillsammans? - både och, vill ha någon som jag kan ge all min kärlek till, men älskar ändå singel livet :)
Kille eller tjej? - båda.
Lång eller kort? - en tjej får gärna vara kortare än mig, och en kille längre.
:DD - :)

Anonym:

läser du andras bloggar? isf vilka
- har skrivit upp alla bloggar jag följer här, så leta reda på dom du :)

Hård penis:

hur hård e min penis :O ? - jadu marcus, tillräckligt? 

Anonym:

gillar du banan? - haha nej det gör jag inte! 
är du kär? :* - somsagt nej jag är inte kär, tycker dock om en person :)

Anonym:

är du kär i hon emma? - nej jag är inte kär i emma, emma är min bästa vän! :)

Anonym:

Vilken läggning har du? - bisexuell.
Är du oskuld? - nej.
Har du haft sex med en tjej? - kanske, kanske inte ;)
Favorit märke? - har många, men tippar mot DC, sweet och wesc :)
Dricker du ofta? - jag festar ganska ofta, men inte för ofta :)
Hur många gånger har du varit kär? - och du tror jag håller räkningen? för många.
Hur många cigg röker du per dag? - det är olika, ibland bara ett par, och ibland mer :)
Gillar din blogg :) - tack så mycket! :)

Anonym:

vad tycker du om kck? - jag älskar kck! värsta fan-tjejen hallå?


Kommentarer
Postat av: hehehe

Jag har en fråga, antagligen om man har "frågestund" så ska man väl svara på ja alla frågor. varför svarar du inte du på frågor som..Har du nån gång utfört oralsex? Eller..Har du haft trekant/ Gruppsex ? Eller om du har haft sex med en tjej. Förstår bara inte vad det är meningen och ha frågestund och säga ingen fråga är för dum om man ändå inte kan vara ärlig och svara på det. och just face it. du är inte bisexull, du gick med i "grupptrycket" när alla sa att dom det. Tror jag. För jag känner dig ^^,

2010-09-02 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0