Dagen.

Katten hoppade på mitt huvud hela morgonen och levde rövare i lägenheten, hade precis somnat till när min mamma står och ringer på dörrklockan kvart i 11, en kvart innan jag skulle gå upp. Det var jobbigt, jävla mamma haha. Hon ville kolla på katten och fastnade för henne lika mycket som alla andra och även jag har gjort. Hon är nog fan världens sötaste katt haha! Skulle ha åkt med mamma hem till dunker då men stannade kvar så jag kunde fixa i ordning mig tills vi skulle på mötet på min nya skola klockan 1.

Fy vad nervös jag var haha, att hoppa in i en klass där jag bara känner två stycken efter 1 och ett halvt år är faktiskt ganska läskigt haha! Satt nere hos studievägledaren i nästan en timme för att få ihop alla gymnasiepoäng jag måste ha. Så har lagt in psykologi A och B, som verkar väldigt intressant! 4 av mina vänner går på omvårdnad så jag har hjälpt emma att plugga till ett prov i psykologin och det verkar riktigt roligt faktiskt! Fanns inte så mycket att välja på och matte b är inte obligatoriskt där om det var på LBS så den får jag extra poäng för också :) Fick även bli rättskunskap tror jag det hette, ingen aning m vad det är egentligen, något om lag och rätt typ, kan vara bra att veta något om iallafall, och så ska jag lägga till spanska till trean också. 

Har ett ganska chill schema eftersom jag har läst vissa av de kurserna de håller på med nu. Slutar 20 över 12 på måndagar, sånt är nice haha! Fick även träffa min mentor också, så på måndag börjar jag! Ska till LBS och skriva ut mig, lämna in datorn och göra de sista proven också den här veckan. Sen är min tid på LBS över! :)


En bild på mig från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0