Svar på tal.

Fick en kommentar om varför jag ska byta skola och om anledningen var för att komma närmare min lägenhet för att jag älskar att fota osv.

Jag byter till en media-linje så kommer fortfarande att forografera, det är ingenting jag ger upp! :)
Nu när jag bor i lägenheten så har jag närmare till eskilstuna då det bara tar ca 30-40 minuter med buss och de går oftare än till Nyköping, dit tar resorna ungefär en timme. Så det blir kortare resor, och jag kommer läsa lite andra ämnen för att få ihop rätt antal gymnasiepoäng till jag tar studenten. Det är för att jag skulle ha fått dom 400 poängen när jag läste webbproduktion i trean på LBS, men de kurserna finns inte på St Eskil. Så jag kommer fortfarande gå media!

Hoppas du är nöjd med ditt svar! :)

(Ändrade designen till en annan så länge, tröttnade så mycket på den jag hade.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0