new in;

Var på stan idag med mamma, min lillebror och vårat fosterbarn Linus, fick med mig det här hem:

brun hårfärg så nu är jag brunett och hoppas på att kvalitén på mitt hår ska bli bättre, är ju trots
allt brunett i grund och botten. Ser dock jätte tjock ut och som att mina ögon skelar på bilden..

3 höstiga nagellack; plommon lila, beige och vinrött, super snyggt på hösten! En ny deo och puder.

3 BH:ar och 2 par trosor. 

En kalender som jag kan "designa" själv och göra den personlig, och tuchpennor!

Nya UGGs.

Ett par kängor som jag föll för direkt! 

Ja det var typ det.. Vill ha imorgon så jag får träffa min Adam.. :( Åker ju som sagt på Foto-resa med fotogruppen
(kolla in våran blogg! www.lbsfoto.blogg.se!) till B.la. Danmark, Öland, Lund & Österlen, ska bli grymt roligt!


Kommentarer
Postat av: KaosflickaN

Men lilla stumpan, har din mage åkt upp i ansiktet? eller har du bara ätit lite för mycket av den där kebaben nu igen? hur gick det med din "kick boxning" osv då, du verkade ju så engagerad och "smal"? xoxo KaosflickaN :*

2011-10-03 @ 20:13:13
Postat av: pojkflickan

VAFAN SKA DU MED BH TILL`?????????

2011-10-05 @ 12:28:45
Postat av: Flickpojken

Du är så jävla ful, gräv ner dig i jorden



:))))))))))))))))))<3

2011-10-05 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0