Fotografisk bild A

Idag har vi som alla andra Torsdagar haft fotografisk bild hela dagen, eller vi skulle ha haft. Klockan 10 hade vi ett studiebesök inplanerat på C/O Lönnström (tror jag det hette?) som är en reklambyrå som ligger runt knuten vid stadshuset ungefär. Det var faktiskt väldigt intressant och jag älskade deras lokaler, så gammeldags men ändå moderna, me like big time! Efter det hade vi lunch och för förska gången sen jag gick i nian har jag ätit hamburgare i skolan haha! Sedan fortsatte våran fotolektion då vi gick igenom ljus och lite enklare photoshop trix. Tänkte slänga upp 2 bilder jag blev nöjd med! :) 


En bild på Frida med mjukt ljus.

Frida igen men bilden är fotat i mot-ljus.

Nathalie i sidoljus med lite skugga.

En "behind the scenes" bild på Nathalie :)

Just ja! Fixade en APU-plats på min gamla skola Malmaskolan med min gamla bild/engelska-lärare Maarit, ska hjälpa henne på bilden genom att lära ut foto till eleverna, ska bli jätte roligt och vill börja planera redan nu haha!
Ringde även och bokade en tandläkartid i förrgår som jag skulle ha gjort i maj egentligen... Men nu är det gjort iallafall haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0