Today...


Håller på att fixa mig för ikväll ska jag och älskling på bio för att fira våra 6 månader,
vad vi kommer göra efter det är ännu oklart. Han har precis kommit hem från jobbet och
ska hoppa in i duschen och sedan komma till mig, för vi måste in till stan lite tidigare och
låsa upp min iphone eftersom den är låst på Halebop och jag har comviq haha. Bilden
är även tagen i förrgår. :)

Vi har nästan gått på bio varje månadsdag och sett; Fast Five, Transformers 3, Bridesmades,
Jag saknar dig och vad ska vi då kolla på idag? Jo In Time! Såg reklam för den på TV:n 
och tycker den verkar skitbra, så den ska vi kolla på medans vi äter popcorn och dricker
cola som vanligt haha! Slänger in en trailer på den också! :)


Kommentarer
Postat av: kaosflickan

nej men, OJ! ska DU äta popcorn o dricka cola? de var ju "OVÄNTAT" hehihaho fast neeeeh! gogo, btw måste fråga: är du mör än KNUBBIS? :-D

2011-11-05 @ 02:08:15
Postat av: A

Störtfin! :*

2011-11-09 @ 12:48:14
URL: http://lookforcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0