Mycket som händer..

nu fram tills första december. På Fredag åker jag till Stockholm och kollar på In Flames, på lördag ska jag fixa klart julkort och födelsedagskorts-jobb till en bekant. På torsdag nästa vecka åker fotogruppen till Stockholm med våran fotolärare, fotar i stockholm, täffar fotografer och sover över i hennes studio och lite annat skoj. Kommer hem på lördag mogon. På söndag åker jag på kryssning med älskling och hans jobb och kommer hem på måndag-kvällen skullle jag tro. Sen den 1 december flyttar troligtvis jag och älskling in i en lägenhet på skolgatan i malmköping, så underbart! Sedan är det jullov, och efter det praktik i 3 veckor, det här året kommer gå fort! Så om 1 ½ år tar jag studenten woop woop! 



Kommentarer
Postat av: Frida

hejhopp, just nu har jag en frågestund på min blogg och hoppas på att du har någon skoj fråga att ställa, http://friidaaafoto.blogg.se/2011/november/ask-me-something.html kraaaaaaaam :D

2011-11-17 @ 12:16:03
URL: http://friidaaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0