Just nu

Ja just nu ligger jag i min systers soffa i sparreholm och ska försöka sova. Anledningen till varför jag ligger här är att imorgon ska vi till Västerås och handla julpynt och grejer till lägenheten, mysigt!

Idag har jag legat och sovit i Adams säng för att jag åkte hem med 10 tåget från Sthlm igår då jag inte alls mådde bra när vi var där på våran fotoresa.. Hade dock skit roligt under den dagen jag var där och det var lite tråkigt att lämna dom och inte kunna vara med på dagens festligheter. Men what to do liksom? :(

Imorgon kommer jag sova hos Adam då vi åker på kryssning med hand firma söndag till måndag, ska bli riktigt roligt då jag faktiskt aldrig under mitt 17 åriga liv har varit på en sådan båt (för färja till Gotland räknas faktiskt inte haha!). Bloggar mer på måndag då jag kan lägga upp bilder osv, är osäker på om jag ska ha med mig min systemkamera eller inte, men den får nog följa med!

Ni får ha det så bra och så hör vi, nu vet ni ju anledningen till varför jag kommer blogga så dåligt den här veckan! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0