Träningsläger 15 maj.



Var på träningsläger med kickboxningen i söndags, Thomas "totto" heiderup var där och
var instruktör, hade även med sig lite folk från sin klubb Kalvhagens Box Center. 
3 st pass mellan 10:00-16:30, mycket sparring och mycket nya övningar. Var väldigt
lörorikt ävenfast en kille från hans klubb pajjade min höjt ganska rejält med sparkar,
vilket inte ens är en tillåten träffyta inom kickboxning. Mina ben strulade även lite grann,
men jag körde ca 4 timmar. Fick även testa på att köra med K1-regler, vilket är kickboxning
lowkicks och tillåtet med knän, grepp osv, sjukt roligt! Räknade blåmärken igår, hade runt
30 stycken, två blåa höfter, och två svullnader på armarna. Men det var det värt!

Inte varje dag man får sparras med Sveriges antagligen bästa kickboxare,
18 raka SM guld, 4 VM guld, 2 EM guld och några NM guld! En sjukt bra upplevelse!
Även om jag fick tokmycket stryk haha!

-

Ikväll ska jag in till Eskilstuna igen och träna ett vanligt 2timmars pass.
SLänger in en ganska klockren bild, dock inte en snäll spark på Emil haha (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0