10 favoriter & 10 saker om mig.


1. Favoritfilm: Jag har så otroligt mycket favoritfilmer eftersom jag kollar på en hel del,
allt ifrån fast and the furious, harry potter, pirates of the carribean filmerna, till avatar,
the dark knight, american history x och alla Saw-filmer till Upp, Dear John, P.S I love you
RED osv. Jag tittar på det mesta!

2. Favoritbok: Jag är inte så mycket till en läsmänniska om jag ska vara ärlig, läser
mest om jag måste till skolan och så.. Så kan faktiskt inte komma på någon..

3. Favorit TV-serie: Glee är den absolut bästa! Kollar även på How I Met You Mother,
Scrubs, South Park och Simpsons.

4. Favoritfärg: Jag tycker om de flesta, men favoriterna är nog ändå svart, vit, lila, blå och röd!

5. Favoritkonsert: Det är absolut när jag var på Volbeat på hovet den 9 oktober 2010,
inget kommer att slå det! Så himla fet konsert, åh ta mig tillbaka!


6. Favoriträtt: Haha åh blir svårt, tycker så mycket om mat haha! Men jag älskar all form
av asiatisk mat! Kina, thai, ja allt! Tycker även mycket om tacos, kebab, hamburgare & pizza.
All snabbmat haha!

7. Favoritlåt just nu: Give me everythin - pitbull!



8. Favoritägodel: Min Canon EOS 550D (och min 1000D såklart...!) självfallet! Min lilla bebis.

9. Favoritdricka: Beror ju på vad för typ av dricka man menar! Jag ääälskar apelsinjuice något
så otroligt haha! Gäller det alkoholhaltiga drycker är det öl, eller captain Morgon och cola,
eller gäller det läsk är det: Coca cola (såklart!), banan & choklad och fanta lemon. Är det
kaffe och dylikt är det kaffelatte, och energidryck: Monter, Red Bull, Rockstar & power king. 

10. Favoritårstid: Sommar! Nog med att det inte är någon skola, varmt väder, man kan bada
och sola, chilla life, sova hur länge man vill, min födelsedag osv så trivs jag bäst på sommaren!
Jag är född i juli och är helt klart ett sommarbarn!

3 saker du nog inte vet om mig!

1. När jag går på toa hos någon annan än hemma hos mig låter jag alltid vattenkranen
stå och rinna, don't know why haha!

2. Jag pratar och går väldigt mycket i sömnen, vilket min pojkvän tycker är väldigt roande!

3. Jag har renoverat och inrett mitt rum helt själv, allt från att spackla, tapetsera, måla tak
och väggar till att bestämma inredningsdetaljet, vilken kvinna va?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0