Svar på frågor;

det kom inte så många men jag får väl svara på dom som kom 
iallafall! :) Bättre med färre än ingenting! eller vad säger ni?`:d

Anonym om frågestund!:
Vad är din favoritfilm/filmer?
Vad är det du gillar med kickboxning och hur länge har du hållt på med det? =)

1. Jadu, jag kan aldrig komma på min favoritfilm sådär på rak arm!
Jag kollar väldigt mycket på filmer och serier som du kanske märkt här i bloggen haha!
Men "Never Back Down", Alla Harry Potter/sagan om ringen/ pirates of the carribean/fast and furious/saw, 
Avatar, The social Network, Fighter, är några! Som ni ser är det väldigt blandade
kategorier haha!
2. Jag älskar att träningen är så jävla hård, att gå ifrån träningen och vara helt slut
är bland de bästa känslorna tycker jag. Jag har varit med om vissa saker i mitt liv som
fick mig att börja och få ut mina agrissioner + att jag har 3 syskon som går/har gått
på kickboxning, så det ligger lite i familjen haha! Jag har gått på det i 2 år på samma klubb
Eskilstuna Kickboxning ! :)

Anonym om frågestund!:
Hur går det i skolan för dig?
Vilket är ditt favorit ämne?
Vilket ämne går det bäst för dig?
1. Det går bra för mig i skolan, jag ligger inte efter i något ämne eller har IG, jag har
aldrig riktigt tyckt om att gå i skolan, och under hela högstadiet hade jag en väldigt
jobbig period med skolk osv, har faktiskt inte skolkat något under gymnasiet!
2. Mitt favoritämne måste jag ju säga är Mediaproduktion / Multimedia eftersom det
är den inriktningen jag har valt! :)
3. Vilket ämne det går bäst i, måste nog säga idrott om man kollar på betygen, annars
tycker jag att det går väldigt bra i matten, om man jämför med tidigare år! :)

M om frågestund!:
Vet du typ vilka som läser din blogg?
Finns det nån som du verkligen inte skulle vilja se de du skriver?

1. Jag har faktiskt ingen aning, kollar man på kommentarer där människor
har länkat sina bloggar, så är det väldigt olika personer. :)
2. Nej då skulle jag inte skriva ut det på bloggen :)

Anonym om frågestund!:
kan du fortfarande tänka dig att vara med en tjej?

Antar att du började fundera på det här nu när jag skaffat långt hår och
blivit "tjejig" ? Ändrat utséende ändrar inte min läggning. Så ja.

Dennis ([email protected]) om frågestund!:
Vad blir 1 * 20/365.25 * 19/365.25 ~= 0.00284841423 ~= ? :)

Dennis du har inget liv och jag har ingen aning om vad det blir :D

angelica om frågestund!:
tänker du ligga med mig på metaltoooooown?
HAHA FAN VAD JAG ÄR BRA.

HAHAH märks att du är min kvinna iallafall! Den som levere får veta ;)

sonny  ([email protected]) om frågestund!:
vad gör du just nu ?

Haha vafan sonny! Jag sitter och lyssnar på musik och svarar på desa frågor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0