new in;


mörkblå stuprör

mörkblå jeans, som inte är jeansblå utan "blåblå", as nice!

ett grått längre linne. (bakisbild..)

en dubbel ring med ett kors - typ bästa köpet!

ett par nya brillz. 

Hårspray, hårspännen, en digitalkamera - som bilderna är tagna med
(och ja jag tycker det var nödvändigt med en digitalkamera även fast
jag har en systemkamera därför att man inte alltid får ha med sig
systemkameror överallt då de räknas som professionell uttrustning.)
Tog även bilder till mitt ID och fotografen på expert gav mig beröm
för att jag fattade hur jag skulle se ut direkt osv, så vart han glad när
jag köpte en digitalkamera av honom också, haha söt kille! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart har du köpt ringen ? Riktigt fin ! :)

2011-03-29 @ 16:40:33
URL: http://eweees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0