mina åsikter..

Förlåt men nu känner jag att jag måste klaga på allmänheten,
eftersom personer inte vågar stå upp för sig själv längre
i dagens samhälle och tycker bara likadant som alla andra,
riktiga jävla "svenssons". 

Jag blir så otroligt irriterad (no effens mot någon..) när folk kommer
till mig och frågar och ber om hjälp, det gör iofs inte mig något att
folk frågar mig, men när man frågar och står inför ett val, vet man
alltid innan på ett ungefär vad man ska göra, man vill bara ha det
bekräftat av allmänheten, att man gör rätt. Men att komma och be
om en fullständig åsikt om vad DEN personen ska göra, frågar var
jag skulle ha gjort, herregud. Kan inte folk stå upp och följa sitt hjärta?
Tänka efter lite vad DU vill och inte vad JAG vill. 

Personer som inte kan stå för sina åsikter är jag heller väldigt trött på,
att säga en sak, sedan säger något annat då har man helt plötsligt
bytt åsikt och håller med den andra istället. Fega är vad ni är. Ni vågar
inte stå för vad ni tycker utan bara håller men som vanligt. Så jävla
less på människor. Och sedan kommer till mig, och försöker på något
sätt försöka trycka ner mig? Men det kommer ni aldrig lyckas med,
för jag är en så stark person och individ i mig, så jag låter mig inte 
påverkas av någon annan. Ni kommer aldrig få ner mig till botten
genom era "hårda" ord som ni endast försöker såra mig med för att
ni ska känna er bättre än någon som är starkare.

Det är ren jävla avundsjuka det här ligger i tror jag. Att söka sig till
en annan person som vet vad det vill och vågar yttra sig eftersom den
inte alls är rädd för vad andra ska tycka (nu pratar jag om mig som den
starka personen). Jag har mina mål i livet och jag ger människor 
chanser, så länge inte någon gör mig eller mina nära illa varken fysiskt
eller psykiskt så är en person helt okej för mig. Men snackar man skit,
betér sig dåligt på något sätt, så är inte den personen värd mer än skiten
under mina skor i mina ögon - tills de bevisat motsatsen. 

Jag är ingen bitch osv, jag är en ärlig människa som vill har ärlighet
tillbaka, ge & ta. För ärlighet vara längst, och det vet vi alla. 
Ville bara få ut mig det här, och hoppas att alla som läser dett tar
åt sig och vågar stå upp för sig själva och stå på egna ben. Var dig
själv förfan, alla andra finns redan!

Over and out - peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0