min dag; tisdag.

Försov mig - vilket kanske inte är något ovanligt.. Dålig vana!
Åkte till malmaskolan (min gamla skola) en stund på morgonen innan
jag tog bussen till nyköping halv 9. Hade svenska och religion (som jag
råkade somna på vilket inte heller är något ovanligt.. också dålig vana!).
Allt flöt på som vanligt, var inne en snabbis på Silver bullet med mina
kära vänner Elin och Nathalie. As god mat var det också! Curry-ris med
grönsaker, kyckling & räkor, och så en currysås till!

Efter skolan åkte jag till eskilstuna, gick runt helt själv på stan eftersom
jag inte kunde få tag på någon för min mobil höll på och knasade sig..
Var inne på Hälsa & Fitness och beställde ett par fotskydd, som jag nu
måste avbeställa eftersom micha antagligen fick tag på ett par bättre
och billigare på Zeal som precis lagt ner. Drog ner till sporthallen och
tränade, kunde faktiskt vara med på allting idag! Ingen värk i benen
alls vilket känns väääldigt skönt och efterlängtat! Fick dock inte vara med
på att hoppa hopprep på uppvärmningen för min tränare micha eftersom
min benhinneinflamation kan komma tillbaka.. Men jag är riktigt nöjd
med dagens träning! Efter det pratade jag skit med micha, carsten och
robert och det slutade med ännu mer skitsnack med micha på donken haha!

Kom hem runt halv 11, käkade mammas goda mat - fläskkotletter,
potatis och en underbart god sås! och såklart grönsaker och en knäckemacka
med mycket fibrer! Kom precis ut ur duschen och nu ska jag sova!
Det var min dag, nu är det onsdag och vi får se vad denna dag kommer
erbjuda! Ska iallafall in lite tidigare till eskilstuna eftersom jag lovade
micha att fota på nybörjarpasset eftersom dom skulle ha ett benpass
med mycket sparkar! Varför inte liksom? Sedan blir det träning som
vanligt, dock benpass med Göran vilket jag nog kommer få lov att
avstå med även denna vecka.. 

Ni får ha en bra dag people!
Over and out - peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0