Fotostudion i skolan med Nathalie!

Försov mig idag, kom till skolan vid 2 och slutade 4 haha! Värt? jajamen!
Jag och Nathalie Takacs (www.flygandebananer.blogg.se) bokade fotostudion
i skolan och tog lite bilder, härliga tider! Efter det hade vi musik i 40 minuter sen
satte jag mig på bussen hem, hoppade av hos Hanna och fick ringa Fuji Direkts
kundtjänst eftersom hanna hade beställt bilder där (där beställde jag mina bilder också)
för det fattades 11 bilder från hennes beställning men den var tydligen delad i 3
delar eller vad det var haha! Sedan käkade vi pizza (kycklingrulle <3) och drog
till gårn, mycket skratt med fina människor som vanligt! 


fina underbara vän ♥

yeah me in action! - I'm awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0