"en förebild"

Jag vet inte om jag har någon direkt förebild, men jag har vissa
personer som jag tycker är jävligt bra och awesome. Kan slänga in
några :)


Kat Von D är en av dessa personer, jag beundrar hennes
konstnärliga sida, och hennes syn på livet. Hon är en något
så otroligt snygg människa som är sig själv och vet vad
hon vill! Sånt gillas big time!

Michael Poulsen för att han är så otroligt jävla snygg, sjunger som en
gud men även skriver jävligt bra låtar. Han menar någonting med det
han skriver ner, och jag kan känna igen mig i det han skriver om.

Nichlas Carlsson, min storebror. För att han är en precis likadan
person som mig fast 8 år äldre och kille. Vi tycker och tänker likadant,
och det jag går igenom, har han redan gått igenom och kan komma
med tips och råd och en förståelse som ingen annan har. Honom älskar
jag något så otroligt mycket och vet inte vad jag skulle göra om jag
förlorade honom. 

Det är inte förebilder, men personer jag beundrar och ser upp till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0