sommarlov ♥

Hej allihopa! 

Nu sitter jag här i Hannas extra säng och dricker päronsaft med ett leende på
läpparna, jag har sommarlov! Min pojkvän kom till mig igår runt klockan 18:00,
vi myste en stund innan vi åkte in till malmköping och träffade melinda, jea och
frida & emma. Drack kaff och kollade på Gossip Girl. Kom hem runt halv 11, och jag
deckade i sängen, hade inte sovit något på hela natten. 

Här är en bild på mig tagen kvart över 5 på morgonen igår när jag käkade frukost!

Kvart i 6 påväg till bussen :)

Kaffe och en glass på morgonkvisten vid 9 för att komma igång :) 
Spenderade hela dagen med klassen och lekte lekar och käkade glass, slog rekord
och lyckades äta 8 glassar på en dag haha! Stannade kvar en stund i skolan och 
pluggade lite extra innan jag på åkte hem, där jag hjälpte mamma i trädgården, snäll
dotter jag är va? :)


Idag (onsdag) hade jag skolavslutning, och jag började med att försova mig och komma
en timme försent så jag missade tacobuffén :( Men kom lagom till alla musikproduktions-
elever uppträdde, det blev även allsång med nationalsången och oh boy! och lärarna
uppträdde med ett medley på sommarlåtar, riktigt duktiga faktiskt! Sedan avslutade rektorn
med ett kort tal på knappt en minut för att alla brukar vara så långa och tråkiga haha! 
Vi körde "på spåret" med klassen, och mitt lag vann såklart inte, jag har alltid den oturen :(
Men iallafall, vi fick glass (♥) och sa sedan hejdå till min mentor eftersom hon slutar till
hösten, tråkigt, hon var en riktigt bra lärare, från att jag har haft IG på alla prov i högstadiet,
har jag nu klarat Matte A på gymnasiet utan ett enda IG, då är det ju ganska tydligt att hon är bra!
Bilden här uppe är min sista egobil på skoltoan för ettan haha!

och självfallet var bussen hem från Nyköping dödsvarm! Jävla länstrafiken alltså... 
Träffat melinda och emma en stund idag, annars har jag tillbringat hela dagen med hanna,
blev en tripp till donken med rock i bilen på högsta volym! Härliga tider! 

Imorgon ska jag endast in till skolan och lämna in min kära (kassa) skoldator, sedan blir
det nog en fika på stan med min bästavän, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0