readhead once again



färgat om mitt hår rött once again för 2398305;e gången haha! skönt att
ha det rött igen, hade bleknat somfan utav solen :/ rött är en jobbig färg när
det gäller sol osv, 3-4 veckor sen jag färgade det senaste gången, och
nu var det orange/brunt, inte så nice! Men rött är min färg, kommer inte
byta på ett jävla bra tag haha! Irriterar mig dock på alla små fjortisar
som ska färga håret rött, när dom inte ens passar i det haha? aja. 



Imorgon kväll ska iallafall jag och min pojke på bio och se den här, vi hade faktiskt 2 månader
i måndags (den 4;e) och vi träffades inte då pga hans jobb, så vi ska kolla bio och mysa
hela natten tills på torsdag. Kommer bli lika underbart som vanligt. Såhär kär jag är i 
Adam, har jag aldrig varit förut. Jag kan med ett leende på läpparna säga att jag är
lycklig, jag älskar honom så fruktansvärt mycket.

Kommentarer
Postat av: beq

Du är skitsnygg i rött! :D

2011-07-09 @ 16:40:30
URL: http://beq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0