Nu intar party-folket blekinge!




Den 9 juli (alltså på lördag) sticker jag, adam, hanna, sabina, sebastian, oskar,
linus och simon ner till blekinge där vi har hyrt en stuga. Där kommer vi chilla
och festa life i en hel vecka, hanna och sabina har tydligen förberätt en hel
veckas aktiviteter vi ska pyssla med också. Vi kommer åka ner i bilar osv,
kommer bli så jävla härligt att komma ifrån den här lilla byhålan med 6 st
av mina awesome vänner och min underbara pojkvän, kommer även fira
min födelsedag där nere eftersom jag fyller den 12 juli! Åh jag längtar och
taggar satan! Under den veckan kommer jag tidsinställa några inlägg,
annars kommer jag inte uppdatera eftersom vi inte har med oss något
internet, men ah, ni klarar er nog! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0