med stormsteg..

Så tycker jag att sommaren börjar lida mot sitt slut? Det är kallare dagar,
långt ifrån ljust på kvällar och nätter, jag börjar redan kolla ut alla höst-kollektioner,
och längtar lite efter skolan..? Ja faktiskt, att komma tillbaka på rätt spår igen,
nu är det två år kvar tills jag tar studenten, ettan på gymnasiet gick hur fort som
helst, dom här åren kommer nog också bara springa förbi, lite tråkigt faktiskt.. 

Anyway, i helgen är det malmamarken - som firar 35 år nu 2011, och det beräknas
komma ca 65.000 människor! Det är en av mina favorithelger på hela året, 100-tals
stånd med massor utav härliga prylar, karuseller, artister som uppträder, massor med
god mat, mycket fester och härligt folk. Jag ser verkligen fram emot det här årets marknad,
och ska försöka införskaffa mig en plånbok och en väska av något slag. 

Fick även hem ett brev idag från kommunen om att min lön sätts in på mitt konto imorgon,
4425 kr har jag tjänat ihop på att sola, bada och leka/ta hand om barn i 10-12 dagar ungefär,
det var absolut värt pengarna, och jag fick en snygg bränna av det också haha!

I förrgår kom min fina, underbara pojkvän och hämtade mig mitt i natten i malmköping
hos oskar, vi åkte hem till mig och sov, vaknade klockan 17:30 igår haha.. senare på
kvällen åkte vi in till malmköping och träffade mina fina vänner melinda och bella, 
var med dom någon timme och sedan åkte hem, käkade och fick åka till min lillebrors
kompis och hämta hans dator haha. Sedan tittade vi på Saw 4 (när han sover hos mig kollar
vi på saw filmer och skräckfilmer, och när jag sover hos honom kollar vi på fast and the furoius
filmerna osv haha!) och på baksmällan 1 innan vi somnade, idag vaknade vi vid ungefär halv 3,
och han var tvungen att åka hem vid 4 för att lämna bilen :(

Så nu har jag planerat med min fina vän johanna ikonen från eskilstuna att vi ska träffas
i helgen, jag ska titta igenom H&M;s nya katalog och städa igenom mitt rum & tvätta. puss!



Kommentarer
Postat av: johannaa

finaste cheyen, mysigt att träffa dig ;* synd bara att det inte va en lång stund, hihi. vi får ses mer senare, när jag inte är en stressad brud. puss på du<3

2011-07-31 @ 19:20:24
URL: http://jjohannaikonen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0