kul liv

WHO?
Vem är i rummet med dig: mina dammråttor..
Vem fick du sms av senast: adam
Vem tänker du på nu: Akon adam
Vem pratade du senast i telefon med: emma
Vems hus var du i senast: emmas
Vad sa du senast: "vi hörs imorgon"
Vem önskar du att du var med nu: adam
Vem är din favorit släkting: min kusin johanna
Vem i din skola går dig mest på nerverna: haha inga nämnda..

WHERE?
Vart är din telefon: bredvid mig
Vart är din mamma: sover i sin säng
Vart är din pappa:  sover i sin säng
Vart sover du: i min säng
Vart handlar du mest: haha bra fråga, tempo tror jag
Vart fick du tag på tröjan du har på dig nu: mamma (a)
Vart åkte du senast med bil: till donken på västerled!
Vart i ditt rum är du: i min säng

WHAT?
Vad åt du senast: 2 cheese burgare
Vad drack du senast:  saft
Vad är de för färg på dina byxor: mörkblåa
Vad är den närmaste saken som är blå: min kudde
Vad gillar du mest med skolan: det mesta
Vad är din favorit färg: blå
Vad är din favorit hemsida: facebook :$
Vilken film såg du senast: baksmällan 1
Vad gör du just nu: chillar life

WHY?
Varför går du i skolan: För att komma ett steg närmre min dröm
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter: ingen aning?
Varför går du på någon sport: för att kickboxning är kungligt

WHEN?
När är din födelsedag: 12 juli
När köpte du senast nya byxor: hm, någon månad sen
När var senaste gången du tände ett ljus: någon vecka sen
När var du senast i skolan: 8 juni
När träffade du din pappa: igår kväll
När duschade du senast: i förrgår

HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter: haha lol ja
2. Sovit i en annan säng: jajamen
3. Hånglat på en bio: det med
4. Hånglat i skogen: jadå
5. Tyckt att din kusin är het: haha nej
6. Sovit naken: ohyes
7. Kört över hastighets gränsen: självfallet
9. Dansat framför en spegel: ja ;$
10. Fått hicka: såklart
11. Dumpat någon: hell yeah
12. Stulit pengar ifrån en kompis: 1 mille en gång
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: hm, ja
14. Varit i slagsmål: nej ;$
15. Smugit ur ditt hus: damn right
16. Haft känslor för någon som inte haft det för dej: oh yeah
17. Blivit arresterad: nej men tagen :D
18. Hånglat med en främling: yeah man
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: ja
20. Varit förälskad i en granne: när jag var liten - ja
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: haha ja..
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: men jaaaaa
23. Sett någon dö: nej
24. Varit i ett plan: ja
25. Kysst en bild: ja..
26. Sovit till 3: haha jafan
27. Älskar eller saknar du någon just nu: båda två - min adam :(


bjuder på en bild på mig och elin från min brors 18-årsfest i februari någon gång <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0