jag har fallit jag har vaknat

Jag kom precis hem från Eskilstuna, det blev kinamat åh herregud
va jag har varit sugen på det i flera veckor, åt 4 små rätter, friterade räkor,
friterad biff, biffwook och kyckling i currysås + ris, åh tror jag var i himmelriket
för en stund haha! Efterrätt blev friterad banan (som jag inte tycker om alls haha!)
och glass, och kaffe såklart! :) 

Harry potter och dödsrelikerna del 2 var något så sjuuuukt bra! Del 1 tycker jag
är lite halvseg eftersom det inte händer så mycket, men tvåan fyfan va kung den var. 
Har inte läst bäckerna (förutom 2;an, 3;an och halva 4;an) så hade ju ingen aning
om vad som hände, hade fått för mig något helt annat om vad som skulle hända, 
tänker inte avsläja för mycket om ni inte har sett den, men det borde ni verkligen göra!
Tråkigt bara att det inte kommer någon mer :( 

Nu ska jag sätta mig med mitt vattenglas och leta kläder på internet till både mig 
och min underbara pojkvän,
för nästa vecka kommer ju våran lön woho! Då blir 
det shoppa av, som ett barn på julafton är jag typ! Har börjar intressera mig av mode
nu på senare tiden, jag tamefan älskar det haha! Så ni får ha det så bra så får vi se
om jag uppdaterar något mer ikväll, puss på er!


slänger in en liten skämtbild också, om ni inte förstår så är det en pik till rebecca black's låt friday haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0