en varm dag i juli

här någon dag i veckan så tillbringade jag min dag med emma, fanny och oskar.
Vi åkte ut till Strömshammar och solade & badade (eller ja, det vara bara oskar som badade haha!)
Innan det hade vi varit vid våran gamla skola, där jag, emma och fanny växte upp
och gick dagis till femman, träffade på en lärare vi hade i 1-2;an och hon kom ihåg
oss och blev jätteintresserad av vad vi håller på med nu. En riktig nostalgitripp må
jag säga, så mycket minnen som kom upp och så mycket som har förändrats på dom
6 åren vi inte har gått där. Riktigt roligt var det. Efter v åkte ifrån stranden drog vi
in till malmköping och käkade pizza eftersom vi allihopa inte ätit frukost och var 
riktigt hungriga haha!


sötemma glad i väntan på kebabpizza! 

snyggfanny! :d

resten utav dagen tillbringade vi på nathalies altan med henne och aylin och noppande
av emmas ögonbryn haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0