time to go..

hallu!

Igår efter skolan, som bestod av ett 2 minuters föredrag om ett äpple...
och äta ben & jerry's glass & godis hihi! värd dag. Skrev även klar en uppgift
på median, och började göra ett av 4 bokomslag i olika genrer. Sedan åkte 
jag med bussen (träffade som vanligt mina gamla klasskompisar william & Andersson :d )
till malmköping och hoppade av hos hanna. Fixade med hundarna och åkte sedan in
till Eskilstuna till klockan 6 då min träning började. Trodde det var 1 ½ timmes pass..
men det var tydligen 2 ;$ Hanna satt och kollade på medans jag spöade skiten ur en
typ 10-11-årig kille... han var typ 50 cm kortare än mig och hade gråten i ögonen..
tyckte så jävla synd om honom när jag bara stod och matade sparkar/slag..
så lät honom få in några sparkar/slag, och då tog han i för kung och fosterland haha!

Efter träningen åkte jag och hanna till Valhalla och träffade joche. Han var mycket fiin.
Kände mig dock inte så fräsh haha! :< Sedan rullade vi hem mot malmköping igen,
käkade nudlar och kollade på draktränaren (<3) , efter det så bastade vi typ i 40 minuter ;$
sedan somnade jag ganska så snart där efter ;$

Om ca 40 minuter ska jag börja gå till min frissör.. Jag vill inte. Hon kommer klippa jätter
mycket, även fast jag håller på o sparar det :(((((((

aja, pussen!

slänger in en gammal stenhård bild haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0