"mina föräldrar"

dag 3 - mina föräldrar,

ja då var vi inne på dag 3!

Mina föräldrar heter Over & Carina Carlsson. 
Dom träffades i en ladugård (romantiskt haha..?) när dom var 18-19
år och pappa började ragga på mamma direkt även fast han hade flickvän
(player haha!) på hans flickväns födelsedag åkte han hem till mamma med
10 röda rosor och sa att han skulle lämna sin flickvän för mamma (naw lite gulligt!)
och mamma kunde såklart inte motstå pappas charm och tackade såklart ja!

När mamma var 19 eller 20 och pappa 20 eller 21 så gifte dom sig och mamma
var gravid med Nichlas. Nu har dom varit gifta i 25 år (blir 26 13 december)
och bor fortfarande ihop.

Min mamma har fybromyalgi och fick det för 15 år sedan straxt efter hon fått
sitt sista barn min lillebror joel. Hon har varit arbetlös sen dess eftersom hon har
mått så dåligt, innan jobbade hon med bokföring och går i skolan nu och pluggar
bokföring igen, hon är även anställd på arbetsträning på Dunkers el & energi AB,
och håller på och pysslar med alla djur hemma.

Min pappa är bonde (haha ja jag bor på landet fortfarande) och delar en ladugård
med ca 250 kor med hand bror (min farbror) thomas i dunker ca 10 minuter ifrån
där vi bor. Han har inte gått på gymnasiet utan började jobba direkt efter nian. 
Vadd jag vet går det bra för hans företag och jag vet inte hur mycket nya maskiner
och traktorer dom köper hela tiden. Jag är somsagt inte insatt i skiten eftersom
jag inte är ett dugg intresserad haha!

och jag älskar dom mest av allt!
ah det var väl typ det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0