"min första kärlek"

ja då var vi inne på den andra dagen då jag ska berätta om min
första kärlek. Ja vart ska vi börja?

Jag var 14 år och gick i åttan, jag var somsagt emo då och hängde
vääldigt mycket på bilddagboken och letade upp andra snygga emosar
typ. Hittade en kille som precis flyttat till Eskilstuna (som bara ligger 3
mil ifrån där jag bor) som hette Joakim Souminen. Wickedwrath @ bdb. 
Nu kom jag på att jag inte ens gick i åttan, det var sommarlovet innan
åttan, som jag och min kompis Saga började prata med honom eftersom
han knappt kände någon i Eskilstuna så erbjöd vi oss att vara vän med 
honom, och han och jag började prata med än han och Saga gjorde.

Jag fick ganska så snabbt känslor för honom eftersom jag hade en sån
period i mitt liv då, att jag kunde få känslor jätte lätt hux flux med
personer över internet (wierd jag vet ;s). Han hade då en flickvän
som jag inte visste om, och jag berättade om allt som vi hade skrivit
för en vän jag lärt känna via internet i Sundsvall. Han berättade då
vidare till Joakims flickvän allt som vi hade skrivit, och det tog slut
mellan jocke och henne. Då gick allt ut över mig och han sa att
jag hade förstört allt osv. Jag bröt ihop totalt och sprang gråtandes
till min bästavän och berättade allt. Allt slutade med blockeringar på
msn och vi slutade prata helt. Ett halv år senare, i december 2009
så började vi prata igen, och vi fick tillbaka känslorna för varandra.
Den 12 december åkte jag in till Eskilstuna för att träffa honom. 
Vi tog stadsbussen ut till honom och kollade på film osv. Där fick jag
även min första kyss men det ska jag inte gå in på nu eftersom
den ska jag berätta om en annan dag! :)

Anyway, vi träffades inte på över en vecka efter det att vi blivit 
tillsammans den 13 december på lucia. Den 22 december tog
vårat förhållande slut, och jag vart helt förstörd även fast det
var jag som tog steget att dumpa honom. Eftersom det blev så
mycket tjafs osv. Det tog lång tid att försöka förtränga och 
glömma honom, eftersom jag aldrig hade varit så kär i hela mitt
liv som jag var i den killen. Men dom dagarna som jag spenderade
med honom mådde jag så otroligt bra. 

Ah det var en ganska kort och komplicerad romans haha!
Vet inte riktigt om det kanske räknas, men det var första gången
jag verkligen var kär på riktigt iallafall. Ett halvår senare träffade
jag Sebastian, som jag då trodde var min första kärlek, men
joakim har fortfarande just den platsen i mitt hjärta. Även fast
det varit mycket knas och bråk, så komemr han alltid vara
min största första kärlek. 

over and out! / Pe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0