gästbloggande

Nathalie här!
Tänkte att jag skulle vara lite busig och blogga från Pernillas blogg.
Sitter i skolan, har haft media ända sen 8.20, har lunch nu vid 11 och sedan har vi media i 40 minuter igen.
Har suttit och masserat Pe i typ 20 eller 25 minuter för att försöka få ut hennes knutar i ryggen och tusan vad spänd hos är i hela ryggen. Men vad skönt hon tyckte det var. :)

Snart ska hon och jag laga tacos här i skolan, gott va? :)
vi kom på den briljanta idén igår när vi stod och väntade på hennes buss och då sa jag att jag kunde köpte hem lite grejer till det och så gör vi det i skolan, så snart börjar vi med det och tur det för vi håller på att dö båda två av hunger. :) 


Annars tänkte jag bara meddela att jag älskar min lilla Pernilla, min solstråle, mitt hjärta.
Du är bäst och jag vill aldrig förlora dig! ♥

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0