ursäkta mig..

ursäkta min urusla uppdatering.. har verkligen inte haft någon
ork till det, och inget att blogga om heller känns det som.. 

anyways, har väl inte gjort så mycket på mitt sportlov, träffat vänner,
kollat på massor med filmer, kommer lista upp dom här straxt! Tränat,
kollat på bio, träffat en vän från göteborg osv. Har totalvänt på dygnet
igen, kollat filmer på nätterna och sovit bort dagarna.. masat mig upp
från sängen efter klockan 3 om dagarna liksom.. tycker verkligen inte
att det är okay..

i tisdags var jag iallafall och kollade på bio med nathalie (länk) och jonas
och vi kollade på Trassel i 3D, så sjukt rolig film! :D




efter bion drog dom hem till jonas och fina joachim kom ner på stan och så drog vi till
1st class och fikade och pratade skit :* Efter det drog jag ner till klubben och tränade
2 timmar, lyckades på något höger sparka så att där själva tån och foten möts i leden
få skinnet att gå av, så tån sitter typ fast i 2 tredjedelar ;s gör skit ont. 

Mina ben (benhinneinflamation troligtvis) har blivit mycket sämre.
Jag har värk i benen nästan hela tiden, smörjer in dom med voltarén gel och käker
alvedon och muskelavslappnande tabletter, sitter med benvärmare för att benen
inte ska bli kalla och stretchar ut benhinnorna varje dag. Fyfan vill verkligen amputera mina ben..

Några filmer jag har kollat på är;

*
Dumma mej
* Mean girls 2
* The twilight saga New moon / The twilight saga Eclipse
* Fight club
* Never back down
* I taket lyser stjärnorna
* Dear John
* Snabba cash
* Kick-Ass
* Love and other drugs
* Tusen gånger starkare

Det blev ett par stycken haha!

Nu ska jag sova eftersom jag ska vidare till eskilstuna imorgon, klockan 6 ska
jag vara nere i sporthallen och förbereda/gå igenom regler osv inför tävlingen
som hålls nere på klubben på lördag. Februaricupen där fighters från hela
landet kommer och gör upp om att vinna. Är ni intresserade av att komma?
Insläpp: 10:30, beräknad tid för match-start: 11:00. Eskilstunas sporthall,
Entré: 50 kr - glöm inte medge mitt namn "Pernilla Carlsson" när du betalar,
är nämnligen med i en tävling vi anordnar i Eskilstuna Kickboxning! :)
Efter det blir det käka ute, kolla på UFC-gala och kröka! Min bästavän Emma
kommer även vara med mig hela lördagen, fint!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0