Mina drömmar.

Ja mina drömmar är ganska stora tror jag...

Först och främst vill jag gå ut gymnasiet med fulla betyg,
ganska höga också, men det kommer jag nog inte lyckas med.. men det
var mina drömmar vi pratade om, right? :)
Efter det ska jag nog plugga på högskolan och färdigutbilda mig
till fotograf och webbdesigner, som jag nog kommer göra nere
i blekinge (haha efter att den högskolan kommit och berättat på skolan)
och läsa det i 3 år, sedan flytta till göteborg och uppna en fotostudio.

En privat studio, i min lägenhet, ett eget företag liksom. Men jag
vill även ut och resa och fota och sedan skriva om det, ungefär som
en journalist och fotograf ihop, fast inte på en tidning, utan jag gör
lite vad jag känner för. Vill även ha en egen hemsida där jag kan
publicera mina bilder och texter och så. Vill även ha en familj,
ett barn vill jag ha, eller nej två. En kille och en tjej som ska heta
Amina och Kim. Så vill jag ut och resa, till london och New york
helst! 

Jag vill bli så framgångsrik och tjäna så mycket som möjligt,
men vem vill inte det? Jag skulle kunna sitta här och spinna 
vidare, men det skulle bli alldeles för mycket, men det där
är iallafall min största dröm. Som jag verkligen vill ska gå
i uppfyllelse. :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

hihi, ungefär samma dröm som mig, vill också resa mycket och uppleva allt liksom, sen vill jag också ha 2 barn, tjej och kille :D

2011-02-17 @ 09:54:31
URL: http://dennisrochfotografering.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

cool du är! hoppas du lyckas med din dröm om att bli fotograf :D

2011-02-20 @ 23:27:27
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0