I lördags;

I lördags hade min bror Björne sin 18-årsfest i dunker,
var runt 130 personer är som röjde satan och det var 
sjukt roligt! Även fast ljudsystemet pajjade runt slutet
så dom hämtade nytt i flen, flera personers dricka blev
snodd osv, men vi var glada för det! :) Slänger in lite
bilder nu!

jag före styling,

jag efter styling, lockat hår, lösögonfransar, sminket är inte riktigt 
komplett än och inga lösnaglar på plats!

bättre bild på håret, ignorera att jag ser jätte tjock ut också! :D

Jag och ninja elin! :d

elin & emma :d mina babes!

jag & min babyboo!

elin och jag vänskaps-shotade!

& jag och elin förfestade med vodka+apelsinjuice och spelade stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0