10 sanningar om mig.

Ja då är vi inne på dag 3 då jag ska berätta 10 sanningar om mig själv.
Hm, blir ganska svårt att komma på haha! Men jag ger det ett försök!

1. Jag hatar fötter, tycker fötter är nog det fulaste som finns haha,
och inte tal om tånaglar? nej fyfan!
2. Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha långt eller kort hår,
men ska snart sätta i mitt löshår! Vill även ha dreads... hm.
3. Jag är näst intill b e r o e n d e av hårvårdsprodukter,
när jag duschar använder jag 2 olika schampoon och 2 olika balsam,
använder hårinpackning och 2 efter behandlingar. När jag stylar använder
jag Dust it och hårspray osv. love it ;$
4. Jag älskar att spela gitarr och sjunga, men har dock inte visat
det för så många! Har faktiskt talang haha..
5. Jag har rökt i 3 ½ år även fast det inte känns som det, och jag
skulle vilja sluta, men det går inte så bra.. 
6. Sen jag började träna så äter jag jätte dåligt och äter knappt
något onyttigt längre, det sist nämnda tycker jag dock är bra!
7. Jag älskar faktiskt smink, trots att jag inte sminkar mig dagligen..
8. När jag handlar kläder så tycker jag ganska ofta att märket är viktigt,
i få fall så struntar jag i det, men finns det två likadan alternatvi
köper jag oftast det mer "kända" märket..
9. Jag skulle vilja lära mig att skejta och åka snowboard, för det
ser så jävla kul ut.. ;$
10. Här kommer jag faktiskt inte på någonting förutsom att jag har
ganska dålig fantasi... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0