Dag 3 - Mina föräldrar.

Mina föräldrar är dom bästa människorna som finns, tack vare dom har jag blivit den jag är idag. 

Min mamma heter Carina och är född 1962 och kommer från Eskilstuna. Där är hon uppväxt med mormor och morfar och min moster & morbror. Mamma är yngst i syskonskaran. Hon är kortare än mig, skulle tippa på ungefär 160 cm, hon har kort hår och supersnygga glasögon. Min mamma och jag vi har samma klädstil, eller ja, jag tar hennes kläder för jag tycker dom är snygga. Lite roligt är det haha! Hon är vänlig mot alla som är det mot henne och tycker inte om skitsnack, hon är en superbra djurvän och gillar att pyssla hemma. 

Min pappa heter Over och är född 1961 och är uppväxt här i Dunker där vi bor. Han har bott här med farmor och farfar och mina farbröder Thomas och Pär. Pappa är mellanbarnet i syskonskaran. Pappa är den snällaste man kan finna i denna vida värld, han vill alltid det bästa för sin familj!

Det var väl lite kort om dom! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0