Dag 2 - Min första kärlek.

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla för min första kärlek, alla har ju som små haft små känslor för nästan alla som var det minsta lilla söta haha! Eller när jag var 14 när jag hade mitt första förhållande som "äldre" som bara höll i 9 dagar tills jag inte orkade med honom längre? 

Eller mitt första 'seriösa' som höll i 2 ½ månader? Eller i vintras när jag var så kär så jag inte visste vart jag skulle ta vägen? 

Nej jag vet faktiskt inte... Så jag svarar nog Adam, för honom vill jag leva med resten av mitt liv. 
Det är endast med honom som jag ser en framtid, kan inte tänka mig med någon annan.
Det är jag och adam, så är det bara!



Kommentarer
Postat av: daniela

Sjukt fina tsm! :)

2011-12-20 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0