pöss

Har du pojkvän/flickvän? - Ohyes!
Har du kramat någon 2011? - jajamen!
Har du hatat någon 2011? - inte hatat, men tyckt illa om? ja!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - flera gånger
Är du kär nu? - otroligt!
I vem? - Adam Norström
Kan du vissla? - på 4 olika sätt haha!
Har du en dildo? haha nej!
Äger du mer än 10 par string? - nej använder inte det, hotpants <3
Äger du mer än 15 par string? - ^
Äger du en mascara? - ohyeahs
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nein
Är du en fjortis? - nej
Är du emo? - nej
Är du brat? - nej
Gillar du vältränade killar? - Ja typ som adam nom nom nom
Gillar du nörd-killar som pluggar? - Det är bra om dom pluggar bra, men ne håller mig till badboys haha!

Har du över 10 bhar? Där någonstans ja
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja
Kan du köra skoter? - OM jag kan!
Kan du leka apa? - Haha allt går bara man vill
Är du brunett? - Naturligt ja

Är du blond? - Nej
Har du haft svart hår/har du just nu? - Har haft i typ 1 ½ år
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - haha tror jag nog

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - Bh och trosor
Vet du vad oral/anal sex är? - haha men ja
Vet du hur det motsatta könet ser ut? - lulz ja

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Adam

Vem skickade du sms till senast? - Adam
Vem ringde dig senast? - Linda
Vem kramade du senast? Melinda
Vad drack du senast? - Cola
Vem var ditt senaste KK? - .
Är du allergisk mot någoting? - Laktos och pollen. 
Är du sexmonster?- Haha nej
Pinsamma frågor för dig nu? - Nej

- Namn: Pernilla Carlsson
- Smeknamn: Pe
- Födelseplats: BB i Eskilstina
- Ögonfärg: blåa
- Hårfärg: Röd
- Längd: 1.66 ½
- Skostorlek: 37 ½
- Vikt: runt 63 kg
- Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
- Skor som du bar idag: Låga vita tygskor
- Rädsla: Höjder och mörker ibland
- Din första tanke när du vaknade imorse: vad är klockan?

- När somnade du: Runt klockan 4 igår natt
- Pepsi eller Coca Cola: Coca cola!
- McDonalds, Max eller Frasse: Mcdonalds.
- Singel- eller dubbeldejt: Singel.
- Adidas eller Nike: Adidas
- Choklad eller vanilj: Vanilj!
- Svär du: jajamen
- Sjunger du: yeah
- Duschar du varje dag: Varannan typ
- Röker du: ja
- Tror du att du någonsin varit kär: jag vet
- Gillar du skolan: jadå
- Tror du på dej själv: yes
- Blir du åksjuk: av för mycket karuseller ;$
- Tycker du att du är hälsosam: Jadå, men det skulle ju kunna vara bättre.
- Gillar du åska: När jag ligger brevid adam ja, inte annars.
- Spelar du något instrument: gitarr

 

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: ja
- Gått på dejt: räknas med adam?
- Shoppat: Ja
- Ätit en hel ask müsli:  nej
- Ätit sushi: ja :(
- Stått på scen: nej
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nej
- Färgat håret: ja
- Stulit något: nej

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: runt 30
- Namn på barn: Amina, kim och rosanna
- Ditt drömbröllop: utomlands eller vid skärgårn'
- Vad vill du bli när du blir vuxen: En rik, snygg fotograf!
- Antal CD skivor du äger: 1 - volbeat - beyond hell above heaven
- Antal tatueringar: ingen än

- Antal gånger har du varit med i tidningen: många haha
- Antal saker du ångrar: ingenting, det som inte dödar mig gör mig bara starkare.

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln?: ja
- Gnälla: nej
- Skrika: nej
- Sova:  jodå
- Ha ångest: nej
- Skada dej själv med flit: Nej
- Vilja dö: Nej
- Drömma mardrömmar: nej
- Drömma sexdrömmar: haha ja..
- Ta droger: nej
- Försöka vara annorlunda: nej, det är jag redan haha
- Klä dig i svart: sometimes
- Gå i skolan: ja när jag inte har lov
- Ljuga: Nej

- Hata folk: nej
- Lita på folk: lagom

När..
- Åt du senast: en halvtimme sen kanske
- Läste du en bok senaste: hm, vet inte
- Köpte du något senast: igår

- Svor du senast: någon timme sen kanske
- Sjöng du senast: en stund sen
- Klagade du senast: vet inte
- Är det sommarlov: at the moment

Vem..
- Saknar du: adam, och massa fina vänner, och min äldsta bror
- Vill du döda: vet inte
- Rörde dej sist?: melinda
- Vill du slå: vet inte

- Vill du kittla: adam på magen haha
- Vill du prata med: adam
- Vill du vara som: ingen speciell
- Sårade dej senast: don't know
- Vill du bli galet full med: alla mina snygga vänner!

Har du..
- För många vänner:  kan man aldrig få för många av!
- Förföljesemani: haha ja..

- Tvångstankar: nej, eller jag spottar alltid i toaletten innan jag spolar, och har alltid kranen igång
om jag är på toa hos någon annan
- Någon annan psysik sjukdom: nej
- Skadat någon: ja
- Färgat håret: ja
- Brutit några ben: haha nej bara tår!
- Gjort bort dig rejält: Ett par gånger ja haha!
- Bra självförtroende: det duger i krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0