idag:

Idag har jag byggt mig ett datorbord - haha ja ni hörde rätt, jag har byggt det
helt själv! Har även städat mitt rum, tvättat och lagat mat med min lillebror :)
Nu ska jag färga håret, duscha och gosa ner mig i sängen med 4;e avnisttet
av säsong 3 av The O.C (kollade hela andra säsongen på 3 dygn) liten av
en nörd när det gäller The O.C, One tree Hill och Glee haha! 


Har dock bytt ut stolen :>

Imorgon börjar skolan för min del, andra året på gymnasiet, kommer säkerligen gå lika snabbt
som det första året gjorde. Kommer ca 80 st nya ettor och skolan öppnar upp 2-3 nya linjer
och stänger journalistiklinjen. Kommer nog bli bra, har 33 kr i enkronor och 50 kr i 10:or/5:or,
som jag ska spendera på kaffe så jag kommer i gång med de dagliga rutinerna igen. Så 
klockan 10 imorgon bitti har vi upprop i aulan. Kommer nog bli spännande. Slänger in en
bild på alla kurser jag ska läsa under årskurs två. Man råkar även se mina frånvarotimmar
under årskurs 1, 120.2 timmar haha.. ska skärpa mig i år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0