Dålig uppdatering.


såhär såg jag ut på min och adams 3-månadersdag den 4 aug, då åkte vi till eskilstuna och,

åt asiatisk buffé på bamboo city, 

vi testade även sushi, och det var ingenting för oss, båda spottade ut det haha!
Efter det var vi och kollade på: 


Jag har även varit hundvakt åt Rölf (som egentligen heter Keith)

Dejtat melinda på pizzan med kebabtallrik med extra sås och cola såklart!

Haft överraskningsfest till Frida som fyllde 17 den 17 augusti, här är tårtan vi gjorde! Fin va? 

Jag har även tagit ur min 20 mm töjning, och väntar på att det ska krympa mer så jag får i någon
liten spiral :)

Mitt öra som hade 16 mm har krymt till 5 mm :)

Älskling och jag har ätit liiiite för mycket på olika pizzerior (och donken haha!) i sommar..

Hade en "bästavän-kväll" med emma någon vecka efter jag kommit hem från blekinge <3

Jag, Emma & Fanny var och hälsade på våran barndomsskola här i dunket, dom blev dumpade
pga att dom inte kunde klättra i detta träd när dom var små, så roligt haha!

Tog en bild någon gång när jag och emma åkte bil :)


Dåliga bilder pga en dålig mobilkamera! HTC wildfire </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0