dagens update:

Jag försov mig som vanligt idag, första skoldagen haha! Kom dock inte
försent och missade inte bussen så det var ju tur det! haha. Kul att se alla
igen och skönt att vara tillbaka, och herregud vad folk har förändrats, har dom
inte rakat bort dreadsen, skaffat löshår eller blivit blonda, har dom kommit
tillbaka efter att ha varit borta efter en lång tid, alla verkade glada och taggade
på att dra igång det här skolåret! Hela skolan kryllade även utav nya ettårselever,
känns lite konstigt eftersom vi var ensamma på skolan i ett helt år, och nu kommer
det fler elever än vad vi var och bara invarderar haha! Men det blir nog awesome. 

Skolan har byggt ut lokalerna, den gamla aulan är nu våran skolmatsal (så vi slipper
äta på sunlight hotell, alltså inte pannkakor varje torsdag, hallelujah!) Vi kommer få
"hemklassrum" i år vilket känns skönt, som vi i klasserna ska få komma överns om
hur vi vill ha det, superkul! Vi har dessutom fått en ny tjej i våran klass, Malin tror jag
hon hette, verkade jättegullig :) Har även fått en ny mentor då Emma som jag hade hela
ettan inte var behörig lärare. Peter hette han tror jag, en ganska så seg människa i
talet iallafall haha! Men det blir nog jättebra! :) Vi har fått ungefär 8 st nya lärare, awesome!

Har ett fullspäckat schema med övningar, friluftsdagar och andra roliga aktiviteter som
en inspark för ettorna, vi är ju faktiskt snälla på LBS och nollar inte dom nya! :)
Slutade straxt innan 12 och skyndade till bussterminalen för att hinna med 12:02 bussen
till eskilstuna där jag mötte upp emma (www.wooaalj.blogg.se) min bästa vän då vi hade
bestämt oss för att ta en fika tillsammans :)


Självklart valde vi First class coffe house där vi är iprincip stammisar haha! Vi delade på en
kyckling baguette då jag inte ätit någonting på hela dagen eftersom det inte serverades lunch
i skolan. Sedan en kaffelatte (<3) på det, emma tog en cola haha.. Och ett choklad/jordnöts-hjärta
till kaffet. Saga och Johanna som jag inte träffat på år och dar kom förbi en stund också eftersom
dom skulle panta och handla, mycket uppskattat må jag säga! :) Sedan kom Oskar då han varit
på arbetsintervju och faktiskt fick ett jobb på gamla Harry's i stan, jätte roligt! :) Emma och
Oskar åt även sushi, men jag höll mig ifrån det efter att jag och adam inte har dom bästa minnena
utav det.. Sedan blev det en tripp ut till tuna park (visar straxt vad jag handlade!) och sedan till
McDondald's på västerled för 2 cheeseburgare (det är en standard här haha!) 

Blogg.se ville inte sammarbeta med mig så kommer inte upp någon bild, får bli någon annan
dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0