wooopsie!

Förlåt för dåligt uppdaterande den senaste veckan.. Haft annat för mig :)

I Fredags tränade jag som vanligt mellan 18:00-20:00, Hanna & Malin kom
till eskilstuna och hämtade mig, åkte till malmköping släppte av malin, åkte
hem till mig en stund duschade och åkte sedan till Skebo och hämtade upp
Simon, Danne, Linus och Malin, sedan skjutsade hanna hem mig.

I Lördags åkte jag med mina bröder Nichlas & Björne + Robin till Katrineholms
crossbana där dom åkte och jag ställde som vanligt upp som fotograf. Max
Larsson var även där och körde och Jesper var där också, Lukas kom även 
förbi en stund, fint! :) Åkte sedan hem till Hanna, vi åkte till Nyköping en
stund, och träffade sedan Tobbe en stund, Oscar kom sen också och vi lekte
bil-kurragöma i Malmköping (haha mogna jag vet!), Sedan skjutsade Hanna hem
mig.

I söndags vaknade jag klockan 6 på kvällen wtf? låg och kollade klart på de
avsnitt av säsong två på Glee som finns.. :< Sedan sov jag igen haha.

Sen har jag varit i skolan måndag, tisdag, onsdag den här veckan och ska
dit idag med (torsdag), kommer dock inte till skolan imorgon fredag
eftersom jag ska med ner till Göteborg när vi har två fighters på klubben
som ska delta i Aprilcupen och jag ska med som fotograf/coach, blir nog roligt!

Uppdaterar några fler inlägg nu med bilder, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0