uppdatering!

har uppdaterat riktigt dåligt, det ber jag om ursäkt för! 
Min vecka har varit upp och ned, skolan har varit så
grymt jävla rolig! har verkligen hamnat i en så sjukt bra
klass så att det inte är sant! Även fast det uppstått några
konflikter så har det löst sig. Har även lärt mig photoshop
någorlunda bra, en ny header är på g! 

Tränade inte i tisdags pga för mycket huvudvärk :(
På onsdagen fick jag avbryta träningen pga min
rygg.. Så sjukt tråkigt, satt och tittade på hela min
träning + min systers.. :(

Just nu sitter jag och lyssnar på Eminems senaste
platta, aldrig gillat honom, fram tills nu! Hans nya
är så stört bra! Emma sov hos mig igår till idag,
jag var även på 'gårn' och umgicks med mina
vänner, chillade, kollade på idol, pratade, spelade
kort och biljard osv! Just like the old times. 
Anyway, emma drog hem vid 12 idag, mamma
skjutsade iväg mig till stubb-racet vid Grinda vid
1 tiden, fotade min bror som körde cross, fick även
åka med nere från banan upp till släpet haha!
- bilderna kommer!

uppdaterar lite om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0