patetiskt

"Postat av: heheh

Visst du har ett privat liv. Sen bara för att jag känner dig betyder det inte att jag är vän? Jag kanske känner dig ändå....
Om du har någon aning om vem det är hah. Så kan du ju skriva vem du tror det är så kan jag ge dig ett ärligt svar om det är den du tror eller inte, annars om du har fel så kan jag skriva mitt namn ändå, och tack men nej jag vill inte slicka din pussy mår illa."

nu är du bara patetisk, tycker du kan ta och skriva vem du är nu,
har din ip-adress så kan ju bara anmäla dig, om du hellre vill det?
du ska inte yttra dig så högt i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Ninjaeliiin

men patetisk hon är :s

2010-09-05 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0