nästa veckas planer;

Måndag-tisdag (tror jag, annars är det tisdag-onsdag) ska jag
vara med på gårdslanet, 3;e året i rad haha! Kommer bli counter strike,
planrs vs zombies och robot unicorn iår tror jag! as nice!

Fredag: Bodaborg i oxölesund med några vänner som är medlemmar
på gårn, b.la. hanna, nathiz, melinda, mollie, jea, frida osv. Så jävla
kul! :d På kvällen styr jag kosan mot emma wennberg i skebo för
halloween-fest! kommer bli spökrunda, och massa annat skoj haha!
Inte ens emma vet vad som är planerat! awesome.

Lördag: Birthday/halloween-party hos hanna peura, längesen jag
träffade den bruden alltså! Vi är party-kompisar, hjälper alltid varandra
på fyllan haha, var även hon som fick min nyårs-puss iår! Hanna & 
babyboo ska nog med också, kommer bli awesome det med!

Resten av lovet har jag inget planerat, vad händer folket? :)

vad kommer jag vara utklädd till? ;)

ett psyko?

jokern?

fjortis?

justin bieber?

eller kanske kat von d? 

där har ni något att fundera på ;)

Kommentarer
Postat av: Denniis

Psyko eller Kat tycker jag, och hörru, nästa nyårs-puss vill jag ha ;) :**

2010-10-25 @ 23:02:18
URL: http://rememberyourmortality.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha saknar dig!

Ja riktiga partypolare 4evah liksom hihi.

Kommer bli AWESOME! :*

2010-10-29 @ 17:57:35
URL: http://Partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0