Helgen!

Tänkte kortfatta min helg också! 

Fredag: Slutade klockan 2 men 14:02 bussen var så full så
jag orkade inte ta den, så min fina vän nathalie i min klass
stannade kvar en timme extra i nyköping och väntade med mig,
guld värd är hon! :* Åkte hem, fixade mig, hade ingen öl,
inga pengar heller, så kommer min ett år äldre bror björne
som en räddare i nöden och säger att han har en platta öl
som vi skulle dela på, lycklig tjej haha! Vi åkte och plockade
upp emma, åkte in till malmköping, mötte melinda och tog bussen
till flen. Stinky följde med också hehehehe! Fixade cigg, mötte 
Ali, stod och skämdade med honom, väntade på Emma wennberg, 
sedan drog vi till sebastian mitt ex och täffade alla flens bor osv. 
Sov kvar hos sebastian. Åkte hem vid 11 med patricia och hennes pappa,
träffade melinda osv. Sen åkte jag hem på något sett. 

I lördags festade jag igen. haha. Inte så ovanligt nu för tiden.
hehe bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2010-10-19 @ 18:15:48
URL: http://fl
Postat av: Nathalie

Oj, andra kommentaren vart fail! :o

nej men det är klart jag väntar, du är guldvärd! :d :* <3

2010-10-19 @ 18:16:24
URL: http://flygandebananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0