tisdagendentjugotredjenovember'

hallo!

sov hos min älskade hanna inatt, somnade i skype med dennis hehe (a)
inget ovanligt att somna i skype längre.. hade tydligen pratat med hanna
i sömnen också ahahah.... Va hos läkaren i över 2 timmar idag pga min
konstiga sjukdom haha? varit sjuk i 11 veckor nu somsagt, hostar så det
bara skriker om det. Han lyssnade på lungorna och dom var det inget fel på,
likaså öronen och halsen, tog blodprover och dom visade inte heller något, 
dom skulle skicka iväg proverna för säkerhetsskull.. Tog tester i halsen också,
höll ju fan på att spy av den där jävla toppsen.. Men där hade jag inte heller
några bakterier.. Konstigt det här tycker jag, men fick iallafall pencilin mot hostan,
köpte även tabletter jag ska äta för min tand (öppnat flaskot på fyllan med tänderna
så det fattas en halva på en tand..) så ska till tandläkaren och fixa det på måndag :>


min arm med bandage huhu :< är inte så fläskig irl haha..

mediciner, dock inte pistonhead ölen i bakgrunden haha!

jag atm :>

nu ska jag hoppa in i duschen, sätta upp min önskelista på kylskåpet och 
sedan städa mitt rum, sen blir det film och sova :) skola imorgon :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0