school.

Igår när jag kom hem från skolan så somnade jag på soffan klockan 6..
haha lol. Sov fram till klockan kvart över 11 då jag gick upp till mitt rum
och somnade i sängen. Trots att jag sovit hur många timmar som helst så
var jag fortfarande lika trött imorse, men gick upp som vanligt kvart över 5,
gick mina 1.3 km till bussen som gick till malmköping 06:08, drog ner till
Joakim, gick upp till busstationen där jag träffade Sofie, Oscar och min 
underbara vän emma :* Bussen var bara 10 minuter försenad trotts det
här jävla snöovädret som dragit in över det falukorvsformade landet lagom.
Kom till skolan och jobbade jävligt bra på matten! Fick även reda på att
jag troligtvis har vg i datorkunskap, känns jävligt bra faktiskt! :) 

Nu har vi precis varit på lunch och ska börja multimedian, vi håller på
med ett filmprojekt i median/engelskan, men Sophie är tyvärr inte här
idag så vi kan inte börja filma, så vi lär nog hålla till i den icke-klara
fotostudion :)


bjuder på en bild på mig från när jag var svart/blond påväg till Gotland :)

och en bild på frost som var bland dom första bilderna jag tog med min canon eos 1000d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0