en dålig förklaring;


hej & hallå alla mina kära läsare!

Jag har inte uppdaterat på typ 1 ½ vecka eller något, ber om ursäkt
för det, men jag har faktiskt haft fullt upp hela lovet! Var till och med
hemma idag för jag haft ont i ryggen och inte sovit ut tillräckligt den här
veckan. Men jag ska väl förklara min vecka såhär, förra fredagen var
jag, emma, tobbe, sebbe och några fler i katrineholm och kollade på 
den nya Saw filmen i 3D, den var epic! Har alltid älskat dom filmerna!
Och denna var ingen besvikelse, till skillnad från sexan. Efter det sov
jag hos min emmababy, vad vi gjorde på lördagen och söndagen har
jag redan förträngt haha! På måndagen så var jag med emma och
tobias och befann mig sedan på kvällen nere på gårn. Tisdag-onsdag
lanade jag i skolan med gårn, dock var det typ bara p12;or, men jag
målade på alla, computerrapeade dom och facereapeade dom haha.

Melinda och jag åkte på morgonen runt klockan 5 hem till Johan med
honom och Bj. Drack ett par groggar osv. Åkte in till flen vid 3 eller något,
chillade hemma hos bj. Johan skjutsade oss till malmköping där jag hoppade
av hemma hos hanna, sedan köpte vi varsinna kycklingrullar på pizzan
och åkte med johannes hem till mig, satt och snackade osv och hon sov över.
På torsdagen red vi faktiskt ut en sväng, tro det eller ej men det är sant haha!
Åkte in till malmköping vid halv 3 då jag klippte mig på 20 minuter eftersom
jag sedan skulle vidare till flen och göra några ärenden. Träffade även där
min fina vän Melissa petrini :* Sedan drog jag och melinda iväg, träffade
Ali på busstationen, drog hem till Rickie där han, Mikaela (som blekte sitt
hår blont igen!) emma och nathalie var, tog sen bussen till malm. 
Emma och jag käkade kebab, drog sedan till gårn. 

På fredagen så drog vi alla tjejer till bodaborg, vi klädde ut oss till pirater
i mitt lag, snygga var vi! Tog 10 stämplar tror jag, hade riktigt kul iaf!
Dom släppte av mig och emma hos min syster i sparreholm där vi fixade
oss lite till och drog sedan till Emma wennberg i skebokvarn på halloween-kväll,
gick spökrunda, kollade på skräckfilm, käkade godis och chips och drack massa
läsk, emma hade gjort det riktigt fint hemma hos henne och allihopa var
något lättskrämda haha! Tills vi gick spökrundan, där jag fick gå först!
Emmababy och jag sov över och tog sedan bussen till sparre, var hos hennes
mormor som brutit både benet och en arm. Emma stannade kvar eftersom 
hon skulle till sin pojkvän, men jag styrde kosan med bussen till malmköping haha!
Hoppade av hemma hos hanna, vi drog och hämtade min maskerad-klädsel 
hemma hos Caspar, drog till Stränkan där jag skrämde skiten ur dom på
McDonald's drive-inen haha! Sedan vidare till flen och Hanna peura som
fyllde 16 år! Sedan åkte vi till Madde uddin, vaktade hennes lägenhet 
medans dom var på krogen, hanna och jag busade lite, sprayade en Mintu
flaska och en öl gröna heheheh. Skjutsade hem Lizelotte och Robin vid 2
då hanna skjutsade hem mig också. Hela dagen igår så sov jag, var så jävla
trött haha!


Saw 3D!

Jag på lanet! :>


Jag & Hanna som pirater!

Jag som pirat! :>

Jag med min snygga kostym & hanna peura födelsedags barnet!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Måste säga att du är sjukt snygg pirat! 8D :*

2010-11-08 @ 19:05:48
URL: http://rememberyourmortality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0