and baby I'm sorry I was blind..

Så otroligt mycket tankar i mitt huvud, i mitt lilla huvud.
Jag har ingen aning om någonting längre, allt bara cirkulerar,
runt, runt, runt. Tog på mig min jacka, satte i hörlurarna i öronen
och drog på volbeat, gick ut, gick och gick och gick, funderade
och funderade. Det funkar inte, allt tänkande får mig att bli galen. 
Att bli galen av mig själv. Alla dessa tankar dödar mig innifrån,
dom är som ett helt virrvall av törnbuskar som bara kramar sig längre
och närmare intill kroppen. Jag klarar inte av det här, det gör jag inte.
Men jag är stark, jag har inget annat val än att kämpa, kämpa mig ur
dessa tankar. Jag ska göra mitt bästa till det. Förlåt för alla som detta
gått ut över, det är inte alls med mening, men jag kan inte längre
kontrollera mina ord. Förlåt. 

/ en något förvirrad pernilla.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Kämpa på gumman, finns folk som kan hjälpa dej och kämpa med dej om det behövs. <3

2010-11-14 @ 16:23:57
URL: http://rememberyourmortality.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag älskar dig pernilla, glöm aldrig det.

du vet att du kan ringa när som helst på dygnet.

du betyder så grönjävligt mycket för mig och jag behöver dig.

du är så betydelsefull för både mig och väldigt många andra, vi älskar dig <3

2010-11-14 @ 17:01:46
URL: http://flygandebananer.blogg.se/
Postat av: elin

jag älskar dig pe <3

2010-11-15 @ 00:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0