uppsatser på g

sov länge, solsken, värme, träden börjar ploppa ut massor med löv, en mörkläggnings-gardin, ett nystädat vanilj-doftande rum, umgåtts med mina bästa vänner, kan dagen bli bättre? 

Nathalie och jag har haft hur kul som helst idag, "gurt" "ardu de därdu" "sopplönch", mobbat emmababy för hur mycket som helst för hennes garv innan hon skulle berätta om Isa, sjungit "nu är det blommor nu är det bin, nu är det koskit i hagen" fast så går den ju inte egentligen, jag som råkade sjunga lite fel :( "upp och hoppa gumman, nu är det dags för doggystyle" var nog fan den repliken vi allihopa använde idag, så jävla kul :') internskämt på hög nivå! 

Mamma kom och hämtade mig och emmababy i malmköping vid typ 7, vi åkte hem, käkade, sen cyklade vi och mötte varandra vid stenarna, chillade och snackade som vanligt, sen kommer det någon jävel på en enduro, båda tänkte "det är väl micke" , sen när vi gå till cyklarna och ska dra, så kommer snubben och stannar framför oss ba "känner ni igen mig?" jag tänkte om det hade kunnat vara Nichlas min brors kompis, jocke eller johan, då säger emma "är det roger?!" han ba "jadå, tänkte att jag skulle komma fram och hälsa så att jag inte skrämde er" vi ba "vi visste inte att du åkte såndär? xd" han ba "jodå, jag brukar ta mig en runda på söndags-kvällarna när jag har gjort klart allt hemma, men jag ska åka vidare nu, vi ses imorgon!" så åkte han, hur stor är chansen att våran mentor/idrottslärare ska komma där på en jävla cross? hahaha!

Men nu ska jag skriva två uppsatser som ska mailas till respektive lärare innan klockan 12 ikväll, börjar med idrottarbetet tror jag, sen jävla hemkunskaps skit. great! eller inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0