oh my fkn god

somnade 10 över 6 imorse, gick upp 10 i 7, 40 minuters sömn, haha ja, alla i skolan märkte det, eftersom jag var mer eller mindre hyperaktiv. Lurade ett x antal stycken att jag åkt moppe till skolan eftersom jag gick runt och bar på en crosshjälm haha, rätt skoj. Iaf, började halv 9, film i sörmland skulle vart där och visa våra filmer men dom kom tyvärr inte :( anyway, jag anny och sofie drog upp till tempo och handlade grejer för 500 spänn till o baka 60-70 cupcakes, awesome att handla på skolans bekostnad! Iaf, kom tillbaka, hade en liten rast, sen var det hjärt & lung-räddning i idrottsalen, jag var såklart favoriteleven och var även den i min grupp som bestod av bellz, nathiz & emma som blev utsatt för det mesta.. aja kul var det! Sen lunch, käkade tjockt mycket mat eftersom det för en gångskull var god mat, skolan passar väl på när 7;an & 8;orna har paro, snål skola aharu!

Efter lunchen lyssnade vi på massor av tandläkaren, om tänder osv, lustigt på en kärleksvecka? mjo! Sen drog hela klassen till hemkunskapen och bakade cupcakes, fyfan va roligt vi hade, iaf jag! Slutade efter det vid halv 4. Stannade kvar i malmköping med bellz, william & erik. Åkte ner till garaget, häckade där, åkte till halvhjärna och fixade baslådorna till williams bil, drog till gårn. Aylin berättade saker som jag inte hade den blekaste om, skum snubbe alltså! och "ska du ha lillen? ;)" hahah internskämt <3 

Sen var det tävling, man skulle gissa hur många klubbor det låg i en skål, jag var smart och frågade om man kunde skriva "ett x antal" tyckte det var bra, men skrev sedan "dvs 76 st" SÅKLART hade jag också rätt och vann finfina priser, tjockt stolt alltså! första gången jag vinner något! hihih. Satt och målade isabelles och nathalies namn i graffiti-style också eftersom jag visat upp mina skillz (a) sen vart det mycket prat med allt och alla, drog upp till jocke och träffade honom och min storebror en stund innan jag och nichlas drog hem.

Hade diskutioner om allt och inget i bilen påvägen hem, så skönt att prata ut med honom må jag säga!
Aja, får så hur många timmars sömn jag får ikväll, börjar 8 imorgon och slutar vid 3 tror jag? Då ska jag vara barnvakt till linus sen vet jag inte vad som händer, eftersom jag är ledig från 3 på tisdagen till 23:59 på söndag, långhelg skönt må jag lova! 

Vad händer dom dagarna people?
det här inläggen blev långt, men orkar inte bry mig,
dagen har vart awesome och det är det som räknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0