helt okay alltså!

hade bild imorse, sandra och jag gjorde snyggaste pocket-skiten, världens tuffaste bok, låter väl lagom moget eller vad säger ni? :D Hade språkväl, sen drog jag, bellz, jea, melinda, mollie & frida till flen, mötte marcus, dom drog iväg till um och jag och marcus hängde på pw med chrille. Fick även bjuda dom på kaffe... vad fick man för det, jo en sked i huvudet! :D trevliga pojkar ;) Piercade även medusa på Nathalie, den blev faktiskt bra :) Träffade massor med folk som vanligt :) Fick följa marcus den sneaky jäveln typ ända hem... men iaf, erika jag och jea tog bussen tillbaka till malmköping 12:40. 

Drog iväg på NO, hade världens diskutioner, b.la. om svininfluensan, alla idioter i klassen som argumenterade emot mig och aylin, fast vi vet att vi har rätt! :D Sen började vi diskutera högtider, påskharen b.la. så kommer eddie tror jag ba "men vafan är det för jävla get man har på julen?" william ba "syndabocken?!" sen kommer jenny våran vikarie ba "kåtbocken? ;)" och alla började tokgarva, nej fytusan vad kul vi hade!

Sen drog jag hem till babyboo efter skolan, sov 1 och en halv timme i hennes säng (a) Sen käkade vi och drog in till malmköping och hängde på gårn som vanligt ;)

För övrigt har min storebror flyttat hem, det är tydligen slut mellan honom och sofia och dom ska flytta isär, så han kommer bo hemma nu ett tag. Känner mig så otroligt hjälplös och jag hatar verkligen när mina syskon mår dåligt, speciellt honom, för han är den som alltid finns där och stället upp till 110 %, han är den av alla mina 4 syskon som är likast mig, vi förstår varandra på ett sätt som inga andra gör. Han har hjälpt mig igenom så mycket i livet som jag inte vet om jag hade klarat själv, han får mig verkligen att växa som person, och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom. Skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om honom, men jag känner att det redan nu börjar bli mycket. Men han är den personen som jag ser upp till allra mest, och jag är så otroligt glad att vi har så pass bra kontakt som vi har. Nichlas Carlsson - storebror, skulle inte byta dig mot världens alla pengar eller något annat, för inget eller någon kan någonsin ta din plats. Jag älskar dig så otroligt mycket. 


emmas favorit-bild för övrigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0